Страйк акторів в США

Після початку страйку сценаристів тільки справою часу були страйки інших гільдій, залучених до створення фільмів. Загальні проблеми, озвучені сценаристами великою мірою стосуються і інших професій:

  • невідповідність існуючих правил до появи стрімінгових сервісів
  • неврегульованість питань використання штучного інтелекту
  • загальне погіршення фінансового стану у всіх окрім продюсерів, завдяки покращенню фінансового стану тих же продюсерів

Від імені акторів страйк оголосила “Гільдія кіноакторів – Американська федерація артистів телебачення і радіо (SAG-AFTRA)”. Більше місяця вона намагалася домовитися з гільдією продюсерів “Альянс Кіно і Телепродюсерів (Alliance of Motion Picture and Television Producers – AMPTP)”, але продюсери проігнорували вимоги акторів, так само як в кілька місяців тому проігнорували вимоги сценаристів.

На присвяченій страйку сторінці гільдія акторів пише таке:

З моменту початку переговорів 7 червня члени нашого Комітету з переговорів і наша команда співробітників витратили багато довгих днів, вихідних і свят, працюючи над досягненням угоди, яка захистить вас, працюючих акторів і виконавців, на яких покладається ця галузь. Як ви знаєте, за останнє десятиліття ваша компенсація серйозно знизилася через зростання екосистеми стрімінгу. Крім того, штучний інтелект становить загрозу існуванню для творчих професій, і всі актори та виконавці заслуговують на умову, яка захищає їх від експлуатації їх особистості та таланту без згоди та оплати. Незважаючи на відданість нашої команди відстоюванню ваших інтересів, AMPTP відмовився визнати, що величезні зміни в галузі та економіці мали згубний вплив на тих, хто виконує роботу для студій.

https://www.sagaftrastrike.org/post/a-message-from-the-sag-aftra-president-and-chief-negotiator

Профспілка SAG-AFTRA представляє 160 000 акторів, 97,91 відсотків яких голосів підтримали страйк. Нагадаю, що гільдія сценаристів нараховую 11500 членів і 97.85% проголосували за страйк. Це перший раз з 1960-го року, коли одночасно страйкує кілька гільдій і до них можуть долучитись ще більше гільдій. Якщо продюсери не припинять ігнорувати справедливі вимоги працівників, які безпосередньо створюють кіно, то незабаром американська кіноіндустрія на чолі з Голлівудом може повністю зупинитись.

Читати:  Пояснення | "Жага до життя" (2024)

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *