На думку критиків “Ручна поклажа” (оригінальна назва: “Carry-On”) — це фільм, що втілює дух класичних різдвяних бойовиків, але зі своєю власною “скаженою” індивідуальністю. Фільм не претендує на новаторство, проте компенсує свою передбачуваність шаленим екшеном за 47 мільйонів доларів, яким приємно насолодитися, лежачі на дивані під час свят. Водночас надмірна нелогічність і періодична хаотичність заважають йому піднятися вище за статус підробки “Міцного горішка” (згадайте про оригінал).
А от глядачів фільм “Ручна поклажа” розділив на два ворожі табори: одні вважають його “потенційним новим “Міцним горішком””, що пропонує просте, але захопливе кішки-мишки шоу з неперевершеним Джейсоном Бейтманом, тоді як інші — повним “розвалом логіки” й “найгіршим сценарієм сучасності”. Хтось насолоджувався напругою, екшеном та атмосферою свята, інші не витримували більше 30 хвилин і просто вимикали. У кращих моментах фільм тримає на краю сидіння та захоплює динамікою, у найгірших — знущається зі здорового глузду та відчуття реалізму.
Що вдалося:
- Тарон Еджертон та Джейсон Бейтман нібито чудово впоралися зі своїми ролями, особливо Бейтман у ролі харизматичного антагоніста. Проте, в окремих відгуках Еджертона нещадно критикують.
- Захопливі бойові сцени та трюки, особливо у замкнених просторах, тримають глядача в напрузі.
- Фільм має енергійний темп та динамічний стиль, характерний для попередніх праць режисера Кольєт-Серра.
- “Carry-On” вдалося стати тим самим легким бойовиком для святкових вечорів.
- Іноді абсурдність сюжету свідомо перетворюється на комедію, дозволяючи глядачу добре повеселитися.
Що не вдалося:
- Вторинність сюжету та його схожість із “Міцним горішком” та іншими бойовиками.
- Велика кількість нелогічних моментів і сюжетних дірок.
- Надто прості або затягнуті діалоги в частині сцен.
- Періодичне відхилення від головної лінії.
- Фільму бракує емоційної або тематичної глибини, щоб залишитися в пам’яті.