Якщо вам не сподобався фільм “Кодове ім’я “Червоний””, то ви такі не одні. Багатьом іншим глядачам та критикам він теж не сподобався. Звісно, є і позитивні відгуки, але зараз говоримо не про них. Зосереджуємо всю увагу на недоліках фільму.
Гелен О’Хара з Empire Magazine з прохолодою пише про комерційну шаблонність фільму, в якому “є трохи сердечності, але частіше відчувається, що фільм створений у лабораторії для створення святкових видовищ”.
Її підтримує Саймон Галлагер зі Screen Rant, запитуючи “з чого тут було сміятися? в який момент було весело?” та пояснюючи що хоча в фільмі “є багато наворотів, але в спробі деконструювати та реконструювати різдвяний дух не вистачає чарівності.”
Марина Григоренко з Уніан поблажливо говорить про фільм “Кодове ім’я “Червоний”, що “це середнячок, який дає глядачеві шанс на дві години відключити мозок, поїдаючи попкорн та сміючись з примітивних (але ж часом навіть вдалих) жартів, і не більше.”
Padreviews її активно підтримує: “Загалом фільм здавався таким же одноразовим, як невдала переробка старого фільму. Погана характеристика для твору з оригінальним сценарієм.”
Девід Руні з Hollywood Reporter засмучено описує “Кодове ім’я “Червоний”” як “концептуально перевантажений, насичений комп’ютерною графікою нудний продукт, позбавлений справжнього тепла і заразливого гумору”.
Раян Латтанзіо з IndieWire каменя на камені не залишає від взаєморозуміння головних персонажів: “Можливо фільм “Кодове ім’я “Червоний”” спрацював би трошки краще (тобто, взагалі б спрацював), якби між Крісом Евансом та Двейном Джонсоном була б хоч якась хімія.”
А от глядач Asenseth просто вказує пальцем на Джонсона “Гра Двейна Джонсона була вражаюче поганою”, додаючи, що “комп’ютерна графіка у цьому фільмі була поганою, а лиходії безглуздими.”
Про величезний бюджет фільму, що не спрацював, згадує Едвард Даглас: “в результаті маємо перепродюсований та заплутаний екшн, який згромаджує так багато ідей та візуальних ефектів, що фільм майже неможливо дивитись”
Нарешті розлючений Пітер Бредшоу із Guardian називає фільм “комерційним і шаблонним шматком … контенту, про який забудуть вже до середини листопада”.
Що скажете про ці відгуки? Критики нічого не пропустили? Є ще інші погані моменти, про які ви хотіли б розповісти?